Cropped Artboard 11.png

No Background

Color Background

Image Background

Grid Testimonials

רוצה לשתף שהתחלתי ללמוד יוגה אצל אביטל כשהייתי בהריון השני שלי, היה לי הריון קשה מאוד מבחינה גופנית ונפשית, סבלתי מחרדות שהשפיעו על כל התיפקוד שלי. הלימוד של היוגה אצל אביטל החזיר לי את תחושת השליטה ונתן לי כוח להתמודד- הרגשתי איך כל מפגש מעניק לגוף ולנפש שלי כל כך הרבה וזו הייתה הכנה טובה ללידה, הגעתי מחוברת לעצמי ולגוף שלי וזה עזר לי להתמודד עם הלידה ועם הכאב שבה. אביטל מדריכה מקצועית אנושית ולבבית, בכל מפגש אני מרגישה שמעבר ליוגה היא רואה אותי..❤ ממליצה מכל ליבי להצטרף לשיעורים!

השיעורים של אביטל הם מרחב בטוח ומוגן של הקשבה ואמפתיה, התחדשות וצמיחה. יש הרמוניה וזרימה ולגיטימציה לבוא עם התינוקות והפעוטות, לתרגל יוגה, ופשוט להיות יחד, בחיבור. והכל עם אמפתיה והקשבה לגוף ולכל אחת. ממליצה מאוד! אפשר להרגיש בנוח לבוא עם תינוקות ופעוטות, כל העיסוק סביבם מתקבל בברכה (האכלה/הרדמה/הרגעה/ קולות בכי/ שמחה של הילדים וכו'). התינוקות מתפתחים משיעור לשיעור ובשלב כלשהו הסטודיו כולו מתמלא בילדים שזוחלים ומטפסים עלינו, משחקים אחד עם השני. השיעורים עם אביטל הם הזדמנות למפגש עם עוד אמהות, עם עוד ילדים, ועם עצמי במובן של להיות חופשייה להביא את כל מה שיש באותו היום, עם העייפות, והתסכול והכל.

השתתפנו בשיעורי היוגה אצל אביטל - עמית ואני. כל שבוע, בקיבוץ הירוק, בחדר השקט והנעים שמקבל הרבה קולות מכל הסוגים. לא מרחב סטרילי וזה היופי שלו... עמית היה איתי עד גיל שנה וחצי ולא היה לי זמן ללכת לבד לתרגל יוגה. התרגול ביחד הביא איתו קסם אחר. אביטל המקסימה, בשקט שלה, במקצועיות ובעדינות אפשרה לשנינו מרחב נעים להיות בו ולתרגל. מרחב שנתן לי זמן נשימה וחיבור שוב לגוף ולעצמי. ממליצה בחום!

מזה תקופה שאני מפנקת את עצמי ואת הבת שלי בשיעורי יוגה אמהות ותינוקות אצל אביטל. אני מאוד מחכה לשעה השבועית הזאת בה אני מניחה את הדאגות והעומס בצד ומתמסרת לרוגע, לנעימות ולשקט. מרגע הכניסה לסטודיו עם חיוך וחיבוק ועד הפטפוטים שאחרי השיעור אני מתמלאת באנרגיה חדשה וטובה שמאפשרת לי להמשיך את השבוע בכיף. אביטל מאוד מקצועית ומכילה. במהלך כל המפגש היא מצליחה להתייחס לכל אחת באופן אישי ולהתאים את התרגילים לגופה וליכולתה. גם כשצריך לעצור לרגע ולהיות עם התינוק אביטל משרה תחושה מכילה שלהכל יש מקום והכל מותר. היא מצליחה להשרות אוירת מיקוד גם עם רעשי הרקע של הקטנטנים. אני מאוד ממליצה לכל אמא ולכל אישה לאפשר לעצמה את השעה הזו (ואם אפשר יותר מפעם בשבוע אז מה טוב..) עם אביטל.. שעה של התייחסות לגוף וחיזוקו, של ניקוי המחשבות והדאגות, של העצמה עם אמהות נוספות, של חיבור עם התינוק ושל יוגה איכותית ונכונה עם מורה מופלאה

קוראים לי בת ציון, ואני מהחודש החמישי בערך של ההריון שלי הייתי אצל אביטל ביוגה הריון. השתדלתי מאוד להתמיד כמה שהתאפשר לי, ואשמח לשתף אתכן בחוויה האישית שלי ולהמליץ על אביטל המדהימה!! אני אישית חיפשתי מאוד חיבור לגוף שלי ולטבעיות שלי במהלך ההריון. ובכל פעם שהגעתי לאביטל, יצאתי יותר רגועה, הגוף שלי הרגיש טוב יותר עם עצמו ואני הרגשתי קצת יותר מוכנה ללידה (: (חייבת לציין שאפילו בעלי הרגיש כמה זה עושה לי טוב ודירבן אותי גם להתמיד) אביטל עצמה מהממת. שמה לב לכל אחת, עוזרת לכל אחת בניואנסים הקטנים שמאתגרים אותה בהריון,(לי היו כאבים ואביטל תמיד דאגה להוסיף לי עוד כרית או שמיכה כדי שיהיה לי נוח יותר ותמיד שאלה אם אני בסדר ומרגישה טוב) אביטל משדרת המון רוגע בדיבור שלה, מה שהופך את היוגה לחוויה מרגיעה ומשחררת. ממליצה בכל לב לכל אחת, מרגישה שההכנה שעשיתי באמת עזרה לי בלידה- ילדתי במצב 6, לא הייתי על הגב בכלל, וכל הזמן כולל בצירים- עשיתי סיבובי אגן. וזה קידם מאוד את הלידה (: בקיצור- מומלץ מכל הלב למי שמחפשת להתחבר לעצמה ולעזור לעוברון שלה לצאת עם כמה שפחות התערבות חיצונית

הגעתי לשיעורים של אביטל אחרי הלידה של בני. גיליתי מורה מקצועית עדינה ורגישה. אביטל מצליחה להתאים את התרגילים לרמה של כל אחת ובעיקר גורמת לכולן להרגיש הכי נוח שאפשר. לשיעורים מגיעות אמהות לקטנטנים, אמהות שמניקות,אמהות לפעוטות שכבר הולכים – יש מקום לכל האמהות ולכל ילדים ואביטל מצליחה באופן רגיש ומכיל לתת את התחושה שהכל בסדר ולכולם יש מקום. התרגול עצמו מדהים. מחזיר לגוף שלי כוחות. מאפשר לי לשחרר להרפות ולנשום. מומלץ מאד.

1
×
שלום,
איך אפשר לעזור?